Caută
Caută

POLITICA DE RETUR

SILDOR PROD SRL va raspunde pentru defectele de fabricatie aparute in termen de 30 de zile de la punerea in functiune a bunului, dar nu mai mult de 90 de zile de la data livrarii bunului de catre vanzator. Orice alta garanţie este exclusa.

 

RETURURILE CARE NU SUNT BAZATE PE DEFECTE DE FABRICATIE NU VOR FI ACCEPTATE. Avand in vedere ca vanzarile efectuate de SILDOR PROD SRL sunt adresate exclusiv persoanelor juridice, nu vor fi aplicabile prevederile referitoare la dreptul de retragere din contractele incheiate la distanta sau de retur din alte motive decat defecte de fabricatie.

 

În cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie in acest interval de timp, si sunt indeplinite restul conditiilor de acordare a garantiei prevazute in sectiunea  Certificat de garantie si conditii generale de acordare a garantiei, Cumpărătorul va notifica SILDOR PROD SRL şi va transmite produsul pe cheltuiala proprie la adresa de returnare a SILDOR PROD SRL situata in arad, Str. 6 Vanatori, nr 57, jud Arad sau la adresa societatii de service indicata de SILDOR PROD SRL, în zilele lucrătoare, numai dupa autorizarea de catre SILDOR PROD SRL a dezinstalarii produsului. Nerespecatrarea acestei conditii conduce la refuzarea coletului de catre SILDOR PROD SRL.

 

SILDOR PROD SRL va transmite ulterior produsul pentru investigatii unitatii specializate de service alaturi de care colaboreaza la data sesizarii.

 

Echipamentele cum sunt compresoarele, agregatele,vaporizatoarele, condensatoarele, schimbatoarele de caldura si alte componente ale instalatiei ce contin sau pot contine ulei in timpul exploatarii trebuie sa fie trimise cu racordurile sigilate pentru a nu curge uleiul din ele. Nerespectarea acestei proceduri poate duce la alterarea rezultatelor constatarii chiar si refuzarea de catre SILDOR PROD SRL a procesarii reclamatiei.

 

Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută, după verificarea produsului de către SILDOR PROD SRL (prin intermediul unui service specializat), în cadrul unei perioade rezonabile de timp, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care Cumpărătorul a solicitat produsele.

 

Cumpărătorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului produsului sau rezoluţiunea contractului de vânzare-cumpărare cu restituirea prețului produsului dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului fără un motiv întemeiat.

 

Daca reclamatia este acceptata, se va repara sau inlocui produsul. Manopera si materialele de montaj aferente operatiilor cu repunerea produsului in functiune sau alte pagube produse de defectarea instalatiei frigorifice fiind suportate de client, acestea nu fac parte din garantia produsului.

Scroll to Top